مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-19بين الملل

بنت خطاب به نتانیاهو: فقط دو هفته فرصت داری!


نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی به نتانیاهو 14 روز فرصت داد تا اقامتگاه ویژه نخست وزیر در قدس اشغالی را تخلیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خانواده نتانیاهو که از او در محافل سیاسی به بی بی یاد می شود؛ در تدارک تخلیه خانه ای هستند که طی 12 سال نخست وزیری او در آن سکونت داشتند و احتمال می رود که آنها برای چند ماهی به خانه خود در شهر قیساریه در شمال فلسطین اشغالی بازگردند.

همچنین کانال 12 رژیم صهیونیستی از طرح کابینه ائتلافی جدید برای ارائه مصوبه ای درباره تحویل اقامتگاه نخست وزیر خبر داد چراکه در حال حاضر، قوانین مشخصی درباره اینکه نخست وزیر سابق تا چه مدت بعد از برکناری باید این محل را تخلیه کند؛ وجود ندارد.

بنیامین نتانیاهو رییس حزب لیکود که تا چند روز قبل عنوان نخست وزیری رژیم صهیونیستی را یدک می کشید، هنوز بی خیال قدرت نشده و در همکاری نزدیک با یاریو لوین رییس سابق کنیست به دنبال سرنگونی کابینه ائتلافی بنت-لاپید است.

گفته می شود که روزانه گفتگوهایی میان نتانیاهو و دیگر سران اپوزیسیون انجام می شود و طی روزهای آتی نیز آنها گرد هم می آیند تا درباره قدم های بعدی صحبت کنند.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی هاآرتض نیز گزارش داده بود که نتانیاهو اندکی پیش از آنکه نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی معرفی شود؛ در اقدامی غیرقانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت خطاب به نتانیاهو: فقط دو هفته فرصت داری!

بنت خطاب به نتانیاهو: فقط دو هفته فرصت داری!