مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-19فناوري

اپلیکیشن اختصاصی علمی و فرهنگی راه اندازی خواهد شد


تفاهمنامه میان انتشارات علمی و فرهنگی و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور به امضا رسید و بر مبنای آن راه اندازی اپلیکیشن اختصاصی انتشارات علمی و فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

- ، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، با حضور چند تن از مسئولان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم در انتشارات علمی و فرهنگی تفاهم نامه ای در زمینه توسعه همکاری های دو طرفه به منظور هم افزایی در عرضهٔ خدمات بهینه و مطلوب به مشتریان و مخاطبان، طراحی و تولید نرم افزار برای توسعه دسترسی کاربران به منابع و متون علوم اسلامی و انسانی منتشر شده از سوی دو طرف و همچنین سایر آثار انتشارات علمی و فرهنگی به امضای طرفین رسید.

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) نهادی پژوهشی است که برای تسهیل دسترسی کاربران به منابع و متون علوم اسلامی و انسانی فعالیت می کند و سابقه همکاری با انتشارات علمی و فرهنگی را نیز دارد؛ این مرکز تحقیقات کامیپیوتری علوم اسلامی در ماه های اخیر تلاش مضاعف برای توسعه همکاری با انتشارات علمی و فرهنگی را در دستور کار قرار داده است.

این دیدار با حضور حجت الاسلام محمدحسین بهرامی ریاست مرکز نور، اکبر راشدی نیا معاون پژوهشی و محمدباقر خوانساری مدیرکل ارتباطات مرکز و نادره رضایی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن اختصاصی علمی و فرهنگی راه اندازی خواهد شد

اپلیکیشن اختصاصی علمی و فرهنگی راه اندازی خواهد شد