مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-19بين الملل

راهپیمایی در تونس علیه خشونت پلیس


راهپیمایی اعتراض آمیزی در محکومیت خشونت پلیس تونس و اقدام آنها در سرکوب اعتراضات اخیر، در خیابان «الحبیب بورقیبه» در پایتخت این کشور برگزار شد.

- راهپیمایی اعتراض آمیزی در محکومیت خشونت پلیس تونس و اقدام آنها در سرکوب اعتراضات اخیر، در خیابان الحبیب بورقیبه در پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این تظاهرات بنا به درخواست تعدادی از انجمن ها و سازمان های حقوقی مانند اتحادیه تونس برای دفاع از حقوق بشر، مجمع حقوق اقتصادی و اجتماعی، سندیکای روزنامه نگاران تونس و کانون وکلاء برگزار شد.

این راهپیمایی پس از برپایی اعتراضات در برخی مناطق به دنبال مرگ مشکوک بن عماره، شهروند جوان تونسی پس از بازداشت وی توسط نیروهای امنیتی در منطقه سیدی حسین برگزار شد.

در همین راستا، محمد یاسین الجلاصی، رییس سندیکای روزنامه نگاران تونس خاطرنشان کرد، این راهپیمایی در محکومیت خشونت شدید نیروهای پلیس علیه شهروندان بی گناه برگزار شد.

وی همچنین تصریح کرد، یک رویکرد سیاسی از طرف دولت در خصوص عدم پیگیری تجاوزات و تعدی نیروهای امنیتی علیه شهروندان به ویژه در سایه تکرار مجدد آن وجود دارد.

الجلاصی گفت، اراده سیاسی برای بازگشت به سرکوب آزادی ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی در تونس علیه خشونت پلیس

راهپیمایی در تونس علیه خشونت پلیس