مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-19سياسي

متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و معیشتی مردم نشدیم


ما پیشرفت روز افزونی در سرمایه گذاری های متعدد داشته ایم ولی متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و ثبات معیشتی مردم نشدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد اسلامی به مناسبت انتخابات 1400 ریاست جمهوری گفت: سیاست ها و رویکردهای سیاسی و اقتصادی دولتمردان باید به گونه ای طراحی شود که به حفاظت از پول ملی بیانجامد.

وی افزود: بسیاری از اقدامات نا خواسته همچون اظهار نظرها و گفتگو ها و مصاحبه ها به لحاظ روانی اقتصاد و ارزش پول ملی را دستخوش تزلزل و ضربه می کند که باید در این مورد هوشیاری کامل به خرج داد.

اسلامی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی قسم خوردی نابودی انقلاب و کشور هستند که از این دست اقدامات نهایت بهره برداری را می نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی این کشور و نقش آن در پیشبرد ثبات اقتصادی گفت: ما پیشرفت روز افزونی در کشف چاه های نفت، دستاوردهای تکنولوژی و سرمایه گذاری های متعدد داشته ایم ولی متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و ثبات معیشتی مردم نشدیم.

وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: مقبولیت و مشروعیت 2 بال متوازن برای حکومت و نظام محسوب می شود که برای برقراری و حفظ آن، باید توازن بین این دو وجود داشته باشد.

وی افزود: سرمایه و پشتوانه هر حکومت همین حضور مردم در صحنه انتخابات است که مسئولان باید با عملکرد صحیح خود این انگیزه را در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و معیشتی مردم نشدیم

متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و معیشتی مردم نشدیم