مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-19سياسي

فرماندار فردیس: در حال تجمیع آرا هستیم


آرای بسیاری از شعب نهایی شده و در حال تجمیع مجموع آراء مردمی هستیم و به محض اتمام این فرایند، نتایج اعلام می شود.

- ایسنا/البرز فرماندار فردیس گفت: آرای بسیاری از شعب نهایی شده و در حال تجمیع مجموع آراء مردمی هستیم و به محض اتمام این فرایند، نتایج اعلام می شود.

ابوالفضل اینانلو صبح شنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 غرورآفرین و مثال زدنی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی توضیح داد: مردم ایران در این انتخابات یک بار دیگر به میدان آمده و نشان دادند پای آرمان ها انقلاب و شهدا ایستاده اند و مصمم هستند که اصلح افراد را برای اداره امور شهر، روستا و کشور خود برای چهار سال آینده انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: مردم در انتخابات دیروز سنگ تمام گذاشتند و امیدواریم مسئولان هم به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند تا ایران ما آبادتر شود.

این مسئول با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در فردیس گفت: در مجموع 183 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته شده بود که با برنامه ریزی صورت گرفته در همگی آنها روند انتخابات به شکل منظم و در آرامش کامل برگزار شد.

فرماندار فردیس گفت: آرای بسیاری از شعب نهایی شده و در حال تجمیع مجموع آراء مردمی هستیم و به محض اتمام این فرایند، نتایج اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فردیس: در حال تجمیع آرا هستیم

فرماندار فردیس: در حال تجمیع آرا هستیم