مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-19سياسي

آمار غیر رسمی نتایج انتخابات استان سمنان/مشارکت 52 درصد برآورد شد


آمار غیر رسمی اعلام شده نشان از مشارکت 52 درصدی مردم استان سمنان در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری دارد همچنین نتایج در برخی شهرها و روستاها مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با پایان شمارش آرا نتایج اولیه غیر رسمی در برخی مراجع منعکس شده و نشان می دهد که مردم استان سمنان 52 درصد مشارکت داشته اند هرچند هنوز هیچ چیزی از سوی ستاد انتخابات استان سمنان اعلام نشده است.

نتایج اعلامی هم تا کنون غیر رسمی بوده و فقط جنبه آمار اولیه و پیشتازان دارد به این ترتیب مهدی خراسانیان، مجید نظری، رضا صباغیان، علی همتی، حسین گل هاشم، عباس طالب بیدختی و همچنین حسین موسوی فعلاً پیشتاز انتخابات شورای شهر سمنان هستند اما هنوز نتایج رسمی اعلام نشده است.

معرفی چهره ها در سمنان و شاهرود با نگاهی به نتایج غیررسمی می توان دریافت که اعضای علی البدل شورای شهر سمنان نیز به ترتیب صبیری، حافظی، ابوالخیریان و آل بویه معرفی شده اند که البته هنوز به صورت قطعی اعلام نشده است.

با اتمام شمارش آرای انتخابات شورای شهر در حوزه شهری میامی، نتایج غیر رسمی نشان می دهد که مختار خالق وردی، عباس صائمی، نوراله انوری، محمد حسن صائمی و مریم حدیدی به ترتیب فعلاً به شورای شهر راه یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار غیر رسمی نتایج انتخابات استان سمنان/مشارکت 52 درصد برآورد شد

آمار غیر رسمی نتایج انتخابات استان سمنان/مشارکت 52 درصد برآورد شد