مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-19سياسي

مردم سرنوشت چهارسال آینده کشور را تعیین کردند


هرچند برآورد نهایی از نظرسنجی ها، میزان مشارکت در این دوره را کمتر از دوره های پیش نشان می داد اما حالا گویا قرار است حضور میلیونی مردم پای صندوق های رأی صحنه ای تماشایی به یادگار بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح نو نوشت: مشارکت ؛ مفهومی آشنا در روزهای منتهی به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

مفهومی که با انتشار مداوم نظرسنجی های مختلف و نظرسنجی کانال ها و نظایر آن در فضای مجازی، مردم را نسبت به درصد و رقم حضور مردم پای صندوق های رأی حساس کرده بود.

هرچند برآورد نهایی از نظرسنجی ها، میزان مشارکت در این دوره را کمتر از دوره های پیش نشان می داد اما حالا گویا قرار است در بر پاشنه دیگری بچرخد و حضور میلیونی مردم پای صندوق های رأی، صحنه ای تماشایی و با شکوه را به یادگار بگذارد.

حضور در شعب اخذ رأی از دقایق ابتدایی آغاز رأی گیری، ساعاتی مثال زدنی را ترسیم می کرد و در ادامه صف ها و اراده ها، تصمیمی ملی برای، انتخابی بزرگ را نمایان می کند.

فرهنگ حضور در صحنه های حساس و تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود، حالا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز به شعف آورده است؛ سیدعباس صالحی در توییتر خود با اشاره به حضور مردم در شعب اخذ رأی نوشت: موج مشارکت شعف برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سرنوشت چهارسال آینده کشور را تعیین کردند

مردم سرنوشت چهارسال آینده کشور را تعیین کردند