مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-19سياسي

چه دولتی در راه است؟


آن چه اجتناب ناپذیر است، این است که دوره ای به سر آمده است و دوره دیگر جایش را خواهد گرفت؛ دوره ای که نسبت چندانی با دولت های پیشین نخواهد داشت و یقینا باید به انتظار چیزهای تازه ای نشست .

- آن چه اجتناب ناپذیر است، این است که دوره ای به سر آمده است و دوره دیگر جایش را خواهد گرفت؛ دوره ای که نسبت چندانی با دولت های پیشین نخواهد داشت و یقینا باید به انتظار چیزهای تازه ای نشست .

در این صورت بندی است که اهمیت فرصت های ازدست رفته در صیانت از نهادهای انتخابی مجلس و خاصه شورای شهر بیش از گذشته برای اصلاح طلبان عیان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سرمقاله شرق به قلم احمد غلامی، سردبیر این روزنامه، آمده است: پایان انتخابات 1400 سرآغاز دور تازه ای از حیات جناح های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب است.

اگر به وقایع آبان ماه 98 و شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا نگاهی دوباره بیندازیم، درخواهیم یافت این شعار که مورد پسند اپوزیسیون قرار گرفته بود و تحقق پیروزی شان را در دمیدن به آتش این شعار می دیدند، اینک این شعار کارکرد تازه ای پیدا کرده است؛ کارکردی که به انسجام نهادهای رسمی و دولت منجر شده است.

در این دوره از انتخابات چه اصلاح طلبان پیروز شوند، چه اصولگرایان، دست بالا را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه دولتی در راه است؟

چه دولتی در راه است؟