مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-19اجتماعي

محدودیت تردد شبانه از امشب 29 خرداد اجرا می شود


براساس تصمیم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه 27 و 28 خرداد ماه منع تردد شبانه لغو شده بود و خودروها جریمه نمی شدند اما از امشب 29 خرداد این محدودیت دوباره اعمال می شود.

- جی پلاس؛ معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد از امشب(شنبه) از سر گرفته می شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ عین الله جهانی روز شنبه افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه 27 و 28 خرداد ماه منع تردد شبانه لغو شده بود و خودروها جریمه نمی شدند.

همچنین ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رییس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده بود.

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این دو شب، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه بود.

جهانی با اشاره به ارسال پیامک هایی مبنی بر بررسی تردد هموطنان در طرح شبانه گفت: مردم نگران پیامک های ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در روزهای 27 و 28 خرداد ماه نباشند زیرا جریمه ها اعمال نمی شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اضافه کرد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد شبانه از امشب 29 خرداد اجرا می شود

محدودیت تردد شبانه از امشب 29 خرداد اجرا می شود