مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-19سياسي

جشن های زیر سایه خورشید امسال خارج از کشور برگزار نمی شود


اعزام کاروان های زیرسایه خورشید از امروز آغاز شد و خدام الرضا (ع) به بیش از 2 هزار نقطه ایران اسلامی سفر خواهند کرد تا در دهه کرامت، شمیم رضوی سراسر کشور را فرا بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اعزام کاروان های زیرسایه خورشید از امروز آغاز شد و خدام الرضا (ع) به بیش از 2 هزار نقطه ایران اسلامی سفر خواهند کرد تا در دهه کرامت، شمیم رضوی سراسر کشور را فرا بگیرد.

آیین بدرقه این کاروان ها صبح دیروز با حضور قائم مقام تولیت محدودتر نسبت به سال های گذشته و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

  همکاری 2 هزار تشکل مردمی با کاروان ها مجتبی مختاری تصریح کرد: جشن های زیر سایه خورشید امسال نیز با همکاری بیش از 2 هزار تشکل مردمی برگزار خواهد شد و 180 خادم، 60 مبلغ مذهبی و 30 مدیر در قالب 60 کاروان بستر شادی مؤمنانه را در نقاط مختلف کشور و با محدودیت های ویژه و با رعایت کامل پروتکل ‎های بهداشتی فراهم خواهند کرد.

همچنین 5 کاروان رضوی به شهرهای خراسان رضوی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام این کاروان ها از 28 خرداد آغاز و تا 4 تیر ادامه دارد، گفت: همانند دوره های گذشته، در چهاردهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید نیز مردم سراسر کشور طی روزهای باقیمانده از دهه پربرکت کرامت، از کاروان های رضوی استقبال خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های زیر سایه خورشید امسال خارج از کشور برگزار نمی شود

جشن های زیر سایه خورشید امسال خارج از کشور برگزار نمی شود