مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-19بين الملل

15 نهاد آمریکایی، اسراییل را دولت آپارتاید خواندند


15 انجمن و نهاد آمریکایی در اقدامی دولت رژیم صهیونیستی را دولت آپارتاید خواندند.

- 15 نهاد آمریکایی، اسراییل را "دولت آپارتاید" خواندند 15 انجمن و نهاد آمریکایی در اقدامی دولت رژیم صهیونیستی را "دولت آپارتاید" خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، 15 انجمن و نهاد آمریکایی ازجمله اتحادیه معلمان و استادان و اتحادیه های کارگری با صدور یک بیانیه مشترک دولت رژیم صهیونیستی را به دلیل اتخاذ سیاست های نژادپرستانه علیه فلسطینی ها دولت آپارتاید خواندند.

در این بیانیه پاکسازی نژادی رژیم اشغالگر در منطقه الشیخ جراح و سلوان و تجاوزات روزانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی و همچنین حملات اخیر به غزه محکوم شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه فلسطین طی 73 سال گذشته با آن مواجه بوده سیاست پاکسازی نژادی است که در سال 1948 با بیرون کردن 730 هزار فلسطینی از خانه هایشان آغاز شد.

این نهادها همچنین تاکید کردند که این اقدامات رژیم صهیونیستی ناشی از کمک های مالی 3/8 میلیارد دلاری و حمایت سیاسی دولت های مختلف آمریکا به این رژیم است.

در این بیانیه همچنین از اتحادیه های دیگر آمریکا خواسته شده است که در راستای همبستگی با ملت فلسطین از سرمایه گذاری در اراضی اشغالی منصرف شده و رژیم صهیونیستی را به دلیل آپارتاید بودنش تحریم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 نهاد آمریکایی، اسراییل را دولت آپارتاید خواندند

15 نهاد آمریکایی، اسراییل را دولت آپارتاید خواندند