مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-19سياسي

تبریک قاضی زاده هاشمی به رییسی و تشکر از شورای نگهبان


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک به سید ابراهیم رییسی به عنوان برگزیده ملت، گفت که برنامه ها و رویکردهای «دولت سلام» را در اختیار دولت منتخب قرار می دهد.

- کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک به سید ابراهیم رییسی به عنوان برگزیده ملت، گفت که برنامه ها و رویکردهای دولت سلام را در اختیار دولت منتخب قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم غیور و شریف ایران سلام؛ بار دیگر شور و شعور مردم فهیم سرزمین ما حماسه آفرید و با لطف الهی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش برگزار شد و علی رغم شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه، گلایه مندی مردم از عملکرد دولتمردان فعلی و تبلیغات منفی رسانه های بیگانه، حضور گسترده و باشکوهی در پای صندوق های رأی رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفاداری صمیمانه تبریک گفت و در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد.

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی تبریک عرض می کنم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک قاضی زاده هاشمی به رییسی و تشکر از شورای نگهبان

تبریک قاضی زاده هاشمی به رییسی و تشکر از شورای نگهبان