مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-19سياسي

فرماندار: تخلف محسوسی در انتخابات اشتهارد نداشتیم/نتایج به زودی اعلام می شود


مردم اشتهارد در مقایسه با سایر شهرستان های استان در انتخابات ادوار گذشته هم بیشترین مشارکت را داشته اند و از این انتخابات هم سربلند بیرون آمدند.

- ایسنا/البرز فرماندار اشتهارد گفت: مردم اشتهارد در مقایسه با سایر شهرستان های استان در انتخابات ادوار گذشته هم بیشترین مشارکت را داشته اند و از این انتخابات هم سربلند بیرون آمدند.

فرهاد شیبک صبح شنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات 28 خرداد 1400، در اشتهارد در 53 شعبه و توسط بیش از 1300 عوامل اجرایی برگزارشد، اظهار کرد: شمارش آراء این شهرستان از بامداد دیشب شروع شده و در حال حاضر مشغول تجمیع آراء نامزدها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: به جز مرکز استان که انتخابات به شکل الکترونیکی برگزارشد، در سایر شهرستان های استان اخذ رای به شکل دستی انجام گرفت.

وی توضیح داد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده هیچ یک از شعب اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه نشدند و انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

فرماندار اشتهارد اضافه کرد: تقریبا هر یک و نیم سال یک انتخابات در کشور برگزار می شود و این امر باعث شده تجربه دست اندرکاران برگزاری انتخابات افزایش پیدا کند که این امر به آرامش برگزاری انتخابات کمک بسیاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: تخلف محسوسی در انتخابات اشتهارد نداشتیم/نتایج به زودی اعلام می شود

فرماندار: تخلف محسوسی در انتخابات اشتهارد نداشتیم/نتایج به زودی اعلام می شود