مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-19اجتماعي

محدودیت تردد شبانه از امشب در کرمانشاه از سر گرفته می شود


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد از امشب (شنبه) در تمامی شهرهای استان از سر گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص محدودیت های ترافیکی شبانه، اظهار داشت: با توجه به مصوبات کرونا فقط در شب گذشته (28 خرداد) بحث لغو محدودیت های تردد شبانه را داشتیم، ولی از امشب(شنبه) همچون گذشته در تمامی شهرهای استان ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد اعمال خواهد شد.

ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ وی در توضیح ترخیص خودروهای رسوبی، افزود: خودروهایی در پارکینگ ها رسوبی محسوب می شوند که قبل از تاریخ 29 اسفندماه سال 1399 توقیف شده باشند یعنی شامل خودروهای توقیفی سال 1400 و همچنین خودروهایی که دستور قضایی و خودروهای که در سن فرسودگی قرار دارند، نمی شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در خصوص شرایط این ترخیص، گفت: بحث هزینه نگهداری در پارکینگ برابر تعرفه سال 1394 که نسبت به تعرفه امسال بسیار پایین تر است، محاسبه می شود و همچنین با بخشش دیرکرد جرایم رانندگی این امکان فراهم شده که با یک فرصت یک ساله نسبت به پرداخت اقساط جرائم رانندگی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد شبانه از امشب در کرمانشاه از سر گرفته می شود

محدودیت تردد شبانه از امشب در کرمانشاه از سر گرفته می شود