مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-19سياسي

مردم با حضورشان در انتخابات روی دشمن را سیاه کردند


معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با قدردانی از مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم عزیز ایران و به ویژه خوزستان است که با حضورشان روی دشمن را سیاه کردند.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با قدردانی از مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم عزیز ایران و به ویژه خوزستان است که با حضورشان روی دشمن را سیاه کردند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی با خسته نباشید به دست اندرکاران برگزاری انتخابات در خوزستان و اصحاب رسانه جهت پوشش این حضور باشکوه، اظهارکرد: این انتخاباتی که دشمن روی آن خیلی سرمایه گذاری کرد، یکی از بهترین انتخاباتی بود که دوستان ما در حوزه نظم و برنامه ریزی با این حال و هوای کرونایی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: باید از تمام کسانی که وقت گذاشتند و نیروهای نظامی که آماده باش بودند تا دشمن توطئه نکند و همچنین از دوستان در استانداری، فرمانداری ها و .

که تلاش کردند اقتدار نظام جمهوری اسلامی نشان داده شود، قدردانی کنم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: خدا به مردم دوست داشتنی که با عزت و افتخار، روی دشمن را سیاه کردند و برای رهبر، ولایت، خاک و وطن شان رای خود را به صندوق انداختند، قوت بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضورشان در انتخابات روی دشمن را سیاه کردند

مردم با حضورشان در انتخابات روی دشمن را سیاه کردند