مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-19ورزشي

پیش بینی دوچرخه سوار ایران از نتیجه اش در المپیک توکیو


برای المپیک این برنامه ریزی را کرده ام که در بهترین حالت بین 60 نفر اول باشم و در بدترین حالت فقط المپیک را به پایان برسانم.

- رکابزن المپیکی ایران گفت: برای المپیک این برنامه ریزی را کرده ام که در بهترین حالت بین 60 نفر اول باشم و در بدترین حالت فقط المپیک را به پایان برسانم.

سعید صفرزاده در گفتگو با ایسنا درباره اینکه به عنوان دوچرخه سوار اعزامی به المپیک توکیو انتخاب شد، بیان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا، مسابقه زیادی برگزار می شد از این رو هر کسی خودش را ثابت کرده بود و جایگاه ها مشخص بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت ها، گذشته ها فراموش شد از این رو انتخابی المپیک حساسیت بیشتری پیدا کرد.

در این میان من نیز مبتلا به کرونا شدم و مجبور شدم برای دو هفته اردوی تیم ملی را ترک کنم اما چون اعتراض از سمت دیگر رکابزنان زیاد بود، با وجود اینکه غیبتم موجه بود اما مجبور شدم که سریع به اردو و مسابقه انتخابی برگردم.

با وجود اینکه افت کرده بودم اما با حساسترین رقیبم مساوی بودیم.

در اردوی آخر که در مازندران بود توانستم فاصله ای که چندین سال وجود داشت را دوباره ایجاد کنم و آقای پراش سرمربی تیم ملی هم دو مسابقه انتخابی گذاشت که پنج مسیر سربالایی سنگین داشت و من در هر پنج مسیر با اختلاف اول شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی دوچرخه سوار ایران از نتیجه اش در المپیک توکیو

پیش بینی دوچرخه سوار ایران از نتیجه اش در المپیک توکیو