مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-19بين الملل

محبوب ترین رهبر جهان را بیشتر بشناسیم+ تصاویر


کدام یک از رهبران جهان بیشترین محبوبیت را دارد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از هندوستان تایمز، موسسه تحقیقاتی مورنینگ کانسالت میزان محبوبیت رهبران دولت ها در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، کره جنوبی، اسپانیا، انگلیس و آمریکا را بر اساس نظرسنجی های صورت داده در این کشورها رصد کرده و اعلام کرده نارندرا مودی نخست وزیر هند در میان این افراد همچنان بیشترین محبوبیت را دارد.

بر اساس اعلام این موسسه، 66 درصد از مردم هند از عملکرد مودی رضایت داشتند، در حالی که تنها 28 درصد از نقش او به عنوان نخست وزیر این کشور آسیایی رضایت نداشتند.

در اوت 2019 ، 82 درصد از مردم هند از عملکرد مودی رضایت داشتند، در حالی که تنها 11 درصد از نقش او به عنوان نخست وزیر این کشور آسیایی رضایت نداشتند.

بر اساس این تحقیق همچنین مشخص شد که میزان رضایتمندی از مودی به صورت مداوم از 21 آوریل زیر 70 درصد بوده و این زمانی است که هند شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در موج دوم بود.

این موسسه آمریکایی همچنین اعلام کرد: رصد محبوبیت رهبران منتخب در 13 کشور نشان داد که با وجود کاستی های دولت دهلی نو در مواجهه با کرونا، مودی همچنان نسبت به بقیه رهبران در این 13 کشور بیشتر محبوبیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوب ترین رهبر جهان را بیشتر بشناسیم+ تصاویر

محبوب ترین رهبر جهان را بیشتر بشناسیم+ تصاویر