مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-19ورزشي

برگزاری کلاس مربیان کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی گیلان


نخستین کلاس کنترل مربیگری انستیتو کشتی در سال جدید به مدت سه روز به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کامبیز مرادی رییس انیستیتو کشتی در این خصوص گفت: دوره کنترل مربیان برای شناسایی مربیان فعال و سازنده و در واقع بررسی کیفیت و کمیت مربیان استان گیلان به مدت 3 روز در شهر رشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس نادر ناظری و فرهاد اسماعیل نژاد بعنوان مدرسین انستیتو در بخش کشتی آزاد و فرنگی حضور داشتند، ضمن اینکه بنده نیز در بخش اصول مربیگری و کوچینگ نکاتی را به مربیان انتقال دادم.

مرادی تصریح کرد: در این کلاس 180 نفر از مربیان سراسر استان که دارای دفترچه مربیگری بودند (چه داخل بولتن و چه خارج از بولتن مربیان) طی 3 روز کنترل شدند که از این تعداد 85 نفر به دلایل مختلف از جمله غیبت، عدم آمادگی جسمانی، فعال نبودن در باشگاه ها، عدم بار فنی و قدرت انتقال از بولتن مربیان خارج شدند و به برخی نیز این فرصت داده شد تا از طریق ارسال کلیپ های آموزشی خود به انستیتو و مدرسین ارسال کنند تا پس از بررسی نسبت به حضور آنها در بولتن مربیان تصمیم گیری شود.

وی افزود: همچنین حدود 25 نفر از مربیانی که دارای کسوت و قهرمانی بودند نیز به بولتن اضافه شدند تا در خدمت کشتی کشور باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس مربیان کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی گیلان

برگزاری کلاس مربیان کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی گیلان