مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-19ورزشي

خبرگزاری فرانسه: علی دایی آماده شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو است


خبرگزاری فرانسه در گزارشی در خصوص آقای گلی علی دایی در فوتبال جهان اعلام کرد که کاپیتان پیشین تیم ملی ایران آماده شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به موازات اهمیت نتیجه دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و پرتغال در یورو 2020 که امروز شنبه برگزار می شود، بحث تعداد گل های ملی کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال و رسیدن به رکورد علی دایی در کانون توجه رسانه های جهان است.

رونالدو با دو گلی که در دیدار قبل پرتغال برابر مجارستان به ثمر رساند، به 106 گل ملی رسید و تنها سه گل دیگر تا رسیدن به رکورد علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی ایران (109 گل ملی) فاصله دارد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی در آستانه این مسابقه اعلام کرد که علی دایی آماده است تا رونالدو رکورد گل های ملی او را شاید در یورو 2020 بشکند.

این خبرگزاری نوشت: شهریار (به فارسی پادشاه) در 149 بازی برای ایران بین سال های 1993 تا 2006، 109 گل قابل توجه به ثمر رسانده است، دستاوردی که تصور می شد هرگز قابل تطبیق نباشد.

اما رونالدو با به ثمر رساندن دو گل در دیدار پرتغال - مجارستان و رسیدن به 106 گلی ملی در 176 مسابقه، به سرعت در حال نزدیک شدن است.

دایی در چند مصاحبه گفته است که اگر رونالدو رکوردش را بشکند، بسیار خوشحال خواهد شد زیرا معتقد است مهاجم یوونتوس در کنار لیونل مسی و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فرانسه: علی دایی آماده شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو است

خبرگزاری فرانسه: علی دایی آماده شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو است