مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-19سياسي

نتایج انتخابات در استان البرز تا ساعتی دیگر اعلام می شود


استاندار البرز با اشاره به حضور پررنگ مردم پای صندوق های رأی که تا بامداد شنبه ادامه پیدا کرد، گفت: نتایج آرا در حال بررسی است و تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات روز جمعه، گفت: میزان مشارکت مردم در این انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس سال 98 افزایش محسوس و معناداری داشت.

وی با بیان اینکه حضور جوانان در انتخابات روز قبل بسیار امیدوار کننده بود، ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای از ساعات اولیه صبح آغاز و تا 2 بامداد ادامه داشت.

این مقام مسؤول توضیح داد: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته  تا ساعت 2 بامداد رای همه مراجعه کنندگان اخذ شد و هیچ کس پشت درهای شعب اخذ رای نماند.

وی تاکید کرد: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعتی دیگر اعلام می شودو نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز در حال جمع بندی نهایی است و به زودی روی سامانه ستاد انتخابات کشور قرار می گیرد.

استاندار البرز با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات 1400 گفت: این شکل از برگزاری نقش به سزایی در سرعت اخذ رای و شمارش آنها دارد و اگر قرار بود به شکل قدیم آراء به صورت دستی شمارش میشد، با توجه به تعداد بالای نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات در استان البرز تا ساعتی دیگر اعلام می شود

نتایج انتخابات در استان البرز تا ساعتی دیگر اعلام می شود