مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-19ورزشي

الکنو دو تغییر در تیم ملی والیبال ایجاد کرد/ در المپیک نتیجه می گیریم


کارشناس والیبال با اشاره به عملکرد تیم ملی در لیگ ملت ها با کادر فنی جدید گفت: با تغییراتی که الکنو در تیم ملی ایجاد کرده است در المپیک نتیجه خواهیم گرفت.

- ، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در خصوص بازی های والیبال و عملکرد الکنو گفت: الکنو در زمان ورود خود به ایران تا مسابقات زمان کمی را داشت و به همراه دستیارش سعی کرد که سیستمی که در روسیه از تیم دیده بودیم را اجرایی کند یعنی زدن سرویس با ریسک بالا که در بازی های قدیم کم شاهد این اتفاق بودیم و مورد بعدی تشکیل دفاع 3 نفره می باشد که به این دو مورد به عنوان تغییرات اصلی تیم ملی نگاه می کند و در حال اجرا کردن آن می باشد.

وی افزود: الان می بینیم که بازیکنان سرویس زن با ریسک بالا را جایگزین بازیکنان با سرویس موجی کرده و سعی او بر این است که سرویس های با ریسک بالا را در بازیکنان نهادینه کند تا رسیدن به المپیک بتوانیم از آن به خوبی استفاده نماییم.

آرمات که با رادیو ورزش گفتگو می کرد ادامه داد: حتی من در تیم نوجوانان هم تمرینات سرویس های پرشی را انجام می دهم و به این امر اصرار دارم تا زمانی که به مراحل بالاتر و تیم های بزرگسالان و جوانان رسیدند، مربیان بتوانند از این قابلیت آنان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکنو دو تغییر در تیم ملی والیبال ایجاد کرد/ در المپیک نتیجه می گیریم

الکنو دو تغییر در تیم ملی والیبال ایجاد کرد/ در المپیک نتیجه می گیریم