مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-19اقتصادي

به دنبال ایجاد ترمینالی جهت صادرات محصولات ایرانی به کشورهای اروپایی هستیم


در جلسه میان سفیر فوق العاده و تام الاختیار اوکراین در جمهوری اسلامی ایران با رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بر ضرورت گسترش ارتباطات و تعاملات اقتصادی میان دو کشور تاکید شد.

- ایسنا/هرمزگان در جلسه میان سفیر فوق العاده و تام الاختیار اوکراین در جمهوری اسلامی ایران با رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بر ضرورت گسترش ارتباطات و تعاملات اقتصادی میان دو کشور تاکید شد.

بوردیلیاک سرگیی سفیر اوکراین در تهران ضمن خوش آمد گویی به رییس اتاق بازرگانی بندرعباس از ظرفیت های بالای این استان در جهت تعاملات و همکاری های آتی میان دو کشور سخن گفت.

وی با اشاره به مشاهدات خود در بازدید از هرمزگان طی چند ماه گذشته، برظرفیت های بالای این استان و از تمایل زیاد تجار اوکراینی برای گسترش روابط با بندرعباس تأکید کرد.

در همین زمینه سفیر بر اشتراکات اقتصادی میان استان اوداسای به عنوان هاب بندری کشور اوکراین با استان هرمزگان تاکید کرد و افزود: در صورت تعامل میان دو استان می توان سطح روابط تجاری دو کشور را افزایش داد.

در ادامه رییس اتاق بازرگانی بندرعباس ضمن تشکر از برگزاری این جلسه از ظرفیت های بالای استان هرمزگان به عنوان پایتخت اقتصادی ایران سخن گفت و خاطرنشان کرد: وجود 17 اسلکه و 7 فرودگاه جایگاه ویژه ای به این استان می دهد و پتانسیل های این استان در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال ایجاد ترمینالی جهت صادرات محصولات ایرانی به کشورهای اروپایی هستیم

به دنبال ایجاد ترمینالی جهت صادرات محصولات ایرانی به کشورهای اروپایی هستیم