مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-19سياسي

برنده حماسه ماندگار 28 خرداد مردم هستند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم این استان در انتخابات تقدیر کرد، در این پیام آمده است: برنده حماسه ماندگار 28 خرداد مردم هستند.

- ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح شنبه با صدور پیامی از حضور اقشار مختلف مردم استان مرکزی در انتخابات تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: مهمترین مسئله در انتخابات درک عمیق سیاسی و گزینش اصلح است که ملت ایران آن را به بهترین شکل انجام دادند و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

برنده این حماسه ماندگار مردم هستند و امید می رود منتخبان با تعهد و توانمندی گام های بلندی در راستای توسعه و عزت کشور بردارند.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان با تحریم و تبلیغات سو، فشار مضاعفی را برای دلسردی مردم از حضور در انتخابات داشتند اما، ملت بصیر، انقلابی و دشمن شناس ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی بار دیگر با حضور معنادار و آگاهانه در پای صندوق های رأی معادلات دشمن را برهم زده و نشان دادند که بر روی ارمان های انقلاب اسلامی تاکید دارند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مشارکت مردم در انتخابات نمایه شعور سیاسی و فکری مردم بود و ملت انقلابی ایران با آرای خود اعلام کردند که نمی گذارند دشمنان بین آنان و حاکمیتشان فاصله ایجاد کنند و همواره در تصمیم سازی و پیشبرد امور کشور س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده حماسه ماندگار 28 خرداد مردم هستند

برنده حماسه ماندگار 28 خرداد مردم هستند