مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-19اجتماعي

15 درصد از زنجانی ها از خدمات بهزیستی استفاده می کنند


15 درصد از جمعیت استان بالغ بر 88 هزار نفر مددجو به همراه خانواده از خدمات مددکاری سازمان بهره مند هستند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان نقش مددکاران را در پیشتیانی و حمایت از مددجویان مهم عنوان کرد و گفت : 130 مددکار اجتماعی در حوزه های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی با دانش فنی و تخصصی خود در عرصه های مختلف مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بدون شک نقش مددکاران در توانمندسازی مددجویان بهزیستی بی نظیر است، عنوان کرد: بیش از 29 هزار خانوار زنجانی تحت پوشش بهزیستی از خدمات مددکاری  بهزیستی استفاده می کنند و مددکاران می توانند با تشخیص دقیق مشکل مددجو و ترسیم پلن توانمندسازی در بهبود زندگی جامعه هدف موثر باشند.

وی با اشاره به اینکه مددکاران نقش مهمی در افزایش تاب آوری جامعه هدف و مردم ایفا می کنند، افزود: مددکاری اجتماعی و مشاوره مددکاری یکی از مهم ترین اقداماتی است که تا بهبودی و بازگشت  به کانون گرم خانواده و جامعه عنوان کرد.

محمدی قیداری در حوزه طرح تحکیم بنیان خانواده(طرح کنترل و کاهش طلاق) با اشاره به نقش مددکاران و روانشناسان در سازش افراد متقاضی طلاق گفت: مددکاران اجتماعی با انجام مصاحبه مددکاری و برگزاری جلسات مشترک بین زوجین، برقراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد از زنجانی ها از خدمات بهزیستی استفاده می کنند

15 درصد از زنجانی ها از خدمات بهزیستی استفاده می کنند