مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-18اقتصادي

خیال اوپک از رقیبان آمریکایی راحت شد


مقامات اوپک از کارشناسان صنعتی شنیده اند که رشد تولید نفت آمریکا در سال 2021 با وجود افزایش قیمتها، محدود خواهد ماند و به این گروه قدرت بیشتری برای مدیریت بازار در کوتاه مدت و پیش از رشد قوی تولید نفت شیل در سال 2022 می دهد.

- مقامات اوپک از کارشناسان صنعتی شنیده اند که رشد تولید نفت آمریکا در سال 2021 با وجود افزایش قیمتها، محدود خواهد ماند و به این گروه قدرت بیشتری برای مدیریت بازار در کوتاه مدت و پیش از رشد قوی تولید نفت شیل در سال 2022 می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه در اوپک اظهار کردند: مقامات کمیسیون اقتصادی اوپک و کارشناسان بیرونی روز سه شنبه در جلسه ای حضور پیدا کردند که به موضوع تولید نفت آمریکا متمرکز بود.

کارشناسان خارج از اوپک روز پنج شنبه در نشست جداگانه ای پیش بینی خود از میزان تولید نفت آمریکا در سالهای 2021 و 2022 را در اختیار مقامات این گروه قرار دادند.

اگرچه توافق عمومی بر این است که رشد تولید نفت آمریکا امسال محدود خواهد بود اما یک منبع صنعتی اعلام کرد پیش بینی ها برای سال 2022 از 500 هزار بشکه در روز تا 1.

3 میلیون بشکه در روز متغیر است.

یک منبع آگاه در یکی از شرکتهایی که پیش بینی هایی برای اوپک فراهم کرد، گفت: نظر عمومی در خصوص نفت شیل آمریکا این است که با افزایش قیمتها، بهبود پیدا خواهد کرد اما روند بهبود تولید خیلی سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیال اوپک از رقیبان آمریکایی راحت شد

خیال اوپک از رقیبان آمریکایی راحت شد