مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 02:202021-06-18سياسي

تعقیب قضایی بیش از 70 نفر درانتخابات شوراها در قزوین


تاکنون بیش از 70 نفر درباره تخلفات انتخاباتی شوراها در سطح استان در روز برگزاری انتخابات شناسایی و دستگیر شده اند، که برخی از این افراد کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارشات واصله از مراجع قضایی استان قزوین، این جرائم مربوط به انتخابات شوراها بوده و عبارتست از 10 مورد تبلیغات غیرمجاز کاندیداها و طرفداران آن ها در مقابل شعب اخذ رأی، 20 مورد خرید و فروش آرا با استفاده خودروهای فاقد پلاک و 30 مورد اخلال در نظم عمومی و روند انتخابات بوده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 70 نفر درباره تخلفات انتخاباتی شوراها در سطح استان در روز برگزاری انتخابات شناسایی و دستگیر شده اند، که برخی از این افراد کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند و با توجه به جرائم مرتکب شده، برای آن ها پرونده قضایی تشکیل و متهمان با سپردن قرار تأمین آزاد شده اند.

بدیهی است در صورت استمرار تخلفات و اقدامات غیرقانونی، بازداشت خواهند شد.

دادستان قزوین در ادامه بیان کرد: تاکنون بیش از 30 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 10 واحد صنفی پلمب شده و مقادیری نیز پول نقد از متخلفان کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب قضایی بیش از 70 نفر درانتخابات شوراها در قزوین

تعقیب قضایی بیش از 70 نفر درانتخابات شوراها در قزوین