مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 02:102021-06-18سياسي

شمارش آرا در شمال شرق و مرکز آمریکا


شمارش آرا ایرانیان مقیم آمریکا که از صبح جمعه برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به پای صندوق های رای آمده اند، در ایالت های شمال شرق و مرکز آغاز شده اما در غرب آمریکا همچون کالیفرنیا رای گیری همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ایرانیان مقیم آمریکا از ساعت 8 صبح روز جمعه به وقت محلی برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 19 ایالت و شهر به پای صندوق رای آمده اند.

یکی از مسولان برگزاری انتخابات در آمریکا به خبرنگار ایرنا گفت: به رغم فعالیت گروههای ضد انقلاب، با همکاری هموطنان و مسوولان مربوطه، صندوق های رای فعال و رای گیری انجام شده است.

29 شعبه اخذ رای با همکاری دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد و دفتر حفاظت ایران در واشنگتن و گروه های مردم نهاد در آمریکا آرای ایرانیان را اخذ کرده اند.

به گفته این مقام مسوول، یکی از ایرانیان هموطن برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، از بوستون با صرف هزینه 500 دلار به واشنگتن آمده تا رای خود را به صندوق بیندازد.

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد که ریاست هیات اجرایی انتخابات در آمریکا را بر عهده دارد، روز چهارشنبه اعلام کرد انتخابات ریاست جمهوری ایران، در آمریکا همچون برخی کشورهای دیگر از ساعت 8 صبح جمعه به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش آرا در شمال شرق و مرکز آمریکا

شمارش آرا در شمال شرق و مرکز آمریکا