مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 01:552021-06-18ورزشي

فدراسیون وزنه برداری در مورد ناکامی کیانوش و سهراب توضیح دهد


قهرمان پیشین وزنه برداری جهان با بیان اینکه المپیک جای بزرگان است و کیانوش رستمی و سهراب مرادی با وجود داشتن ویژگی های لازم از کسب سهمیه بازماندند، - ، سهمیه های وزنه برداری برای حضور در المپیک توکیو در حالی نهایی شد که برخلاف تمام امیدواری ها سهراب مرادی و کیانوش رستمی نتوانستند وارد فهرست المپین ها شوند و این یعنی برگزاری مسابقات وزنه برداری المپیک توکیو در غیاب دو قهرمان المپیک ریو! حسین رضازاده که خود طلای المپیک 2000 سیدنی و 2004 آتن را در اختیار دارد با تاکید بر اینکه المپیک جای بزرگان است، می گوید که فدراسیون وزنه برداری باید پاسخگوی ناکامی کیانوش رستمی و سهراب مرادی در کسب سهمیه باشد به خصوص با توجه به تمام حمایت هایی مالی و معنوی که از طرف کمیته ملی المپیک وزارت ورزش شد.

وی در گفتگو با خبرگار مهر با اشاره به روند کسب سهمیه المپیک در وزنه برداری گفت: وزنه برداران باید در چند دوره مسابقات جهانی، آسیایی و انتخابی شرکت کنند تا بتوانند به رکورد و رنکینگ لازم برای المپیکی شدن برسند.

همین پروسه سخت و طولانی منجر غربال تدریجی وزنه برداری و اعزام بهترین آنها به المپیک می شود.

ملی پوش پیشین وزنه برداری ایران با بیان اینکه المپیک جای بزرگان است، تاکید کرد: با این روال و روندی که برای کسب سهمیه در وزنه برداری تعریف شده، صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون وزنه برداری در مورد ناکامی کیانوش و سهراب توضیح دهد

فدراسیون وزنه برداری در مورد ناکامی کیانوش و سهراب توضیح دهد