مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 00:552021-06-18اقتصادي

افزایش نامتعارف هزینه تولید در سینما/ دچار شبه ورشکستگی شده ایم!


غلامرضا موسوی تهیه کننده باسابقه ضمن اشاره به افزایش نامتعارف هزینه تولید در سینما، بیان کرد در حال حاضر تهیه کنندگان به دلیل شرایط اکران و تولید با نوعی شبه ورشکستگی مواجه هستند.

- غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما و رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه کنندگان در گفتگو با هست، تولید با مشکلات بیشتر و هزینه بیشتر روبرو است، چون در حقیقت هر تهیه کننده ای برای سلامت همکارانش و اینکه کارها به درستی انجام شود و کسی دچار مصیبت و مشکل نشود، با مشکلاتی مواجه است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اکثریت دوستان واکسینه نشده اند، تهیه کنندگان با هزینه های بسیار بالایی روبرو هستند و این هزینه بالا باعث می شود که نتوانند با قیمت های متعارف تولیدات خود را ادامه دهند.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: از طرف دیگر ورود پلتفرم ها به تولید باعث شده است که هزینه های تولید را به نحو غیرعاقلانه ای افزایش دهند، در واقع هزینه تولید و دستمزدها به شکل غیرمتعارفی افزایش پیدا کرده و این باعث شده تا قیمت تولید در سینما نیز افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر فیلم هایی از سال 1398 باقی مانده، فیلم های سال 1399 اضافه شده و فیلم های نیمه اول 1400 نیز اضافه خواهد شد و هنوز هیچ کدام اکران نشده است، بنابراین با یک انبوهی از فیلم مواجه هستیم که عملاً اکران نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نامتعارف هزینه تولید در سینما/ دچار شبه ورشکستگی شده ایم!

افزایش نامتعارف هزینه تولید در سینما/ دچار شبه ورشکستگی شده ایم!