مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 21:202021-06-18سياسي

شکست سنگین باشگاه تحریمی ها در انتخابات 1400/ مردم به کمپین «رای بی رای» نه گفتند


  میرحسین موسوی و دری که همچنان بر پاشنه لجاجت با اراده مردم می چرخد میرحسین موسوی که سال 88 با ادعای تقلب آن بلبشوی تاریخی علیه مردم و نظام را رهبری کرد، هنوز بعد از 14 سال بر همان موضع خود هست.

او اخیرا نیز انتخابات ایران را تحقیرآمیز خواند و آن را تحریم کرد این در حالیست که بسیاری از شخصیت های اصلاح طلب همچون سیدمحمدخاتمی، بهزاد نبوی و حتی مهدی کروبی که یکی از دوبال فتنه 88بود 28خردادماه انتخابات را تجریم نکردند و حتی مردم را برای حضور به پای صندوق های رای دعوت کردند.

مسیح علینژاد و کمپین رای بی رای مسیح علینژاد که مدتی است کمپین رای بی رای را در صفحه خود را انداخته، از تحریم کنندگان انتخابات بود.

علینژاد در مصاحبه ای با شبکه سعودی ایران اینترنشنال خطاب به سلبریتی ها و هنرپیشه ها گفته بود: انگشت در خون کشته شدگان 4 دهه جمهوری اسلامی نزنید و برای انتخابات تبلیغ نکنید ! ایران اینترنشنال؛ بلندگوی فارسی زبان سعودی ها شبکه ایران اینترنشنال که رسانه فارسی زبان هیات حاکمه سعودی هاست و رسما از سمت بن سلمان تامین مالی می شود نیز این روزها برای تحریم انتخابات سنگ تمام گذاشت.

تقریبا 24ساعته و شاید هزاران ساعت گزارش و برنامه در تلویزیون و صفحات مجازی خود تولید و منشر کرد که مردم در انتخابات شرکت نمی کنند و انتخابات 1400محکوم به تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست سنگین باشگاه تحریمی ها در انتخابات 1400/ مردم به کمپین «رای بی رای» نه گفتند

شکست سنگین باشگاه تحریمی ها در انتخابات 1400/ مردم به کمپین «رای بی رای» نه گفتند