مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 21:102021-06-18سياسي

بسته شدن درب شعب رای گیری در خوزستان / آغاز شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری


زمان رسمی رای گیری در همه شعب اخذ رای در استان خوزستان به اتمام رسیده است؛ تنها از کسانی که در شعب حضور دارند، - ایسنا/خوزستان رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: زمان رسمی رای گیری در همه شعب اخذ رای در استان خوزستان به اتمام رسیده است؛ تنها از کسانی که در شعب حضور دارند، رای گیری انجام می شود.

رضا نجاتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان رسمی رای گیری در همه شعب اخذ رای در استان خوزستان به اتمام رسیده است؛ با این وجود افرادی که در برخی شعب حضور داشتند، به درون شعبه راهنمایی شده و اکنون در حال رای دادن هستند اما درب همه شعب اخذ رای بسته شده است.

وی افزود: با پایان زمان رسمی رای گیری در ساعت 2 بامداد، هیچ فرد جدیدی وارد شعب اخذ رای نمی شود و تنها از کسانی که در شعب حضور دارند، رای گیری انجام می شود.

نجاتی در خصوص برآورد میزان مشارکت مردم خوزستان گفت: پس از اتمام کامل رای گیری در استان خوزستان، میزان مشارکت مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای که فرآیند رای گیری در آن ها به اتمام رسیده، آغاز شده است و پس از اتمام شمارش آرای ریاست جمهوری، شمارش آرای انتخابات شوراها آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته شدن درب شعب رای گیری در خوزستان / آغاز شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری

بسته شدن درب شعب رای گیری در خوزستان / آغاز شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری