مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 20:552021-06-18سياسي

شبکه لبنانی المیادین: صندوق های رأی ایران، حساب وکتاب خارج را بر هم زد


شبکه لبنانی المیادین در ساعتی مانده به پایان أخذ رأی در انتخابات ایران گزارش کرد، ایرانی ها تصمیم خود را گرفتند و صندوق های رأی حساب و کتاب بیگانگان را بر هم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ایران و در چارچوب پوشش ویژه این رویداد جمعه شب، برنامه تحلیلی آخر شب جمعه را به انتخابات اختصاص داد.

المیادین در این گزارش با بیان اینکه صندوق های رأی، حساب و کتاب خارج را بر هم زد به واکنش مخالفان جمهوری اسلامی در خارج اشاره کرد و ضمن بیان اینکه آنان انتخابات ایران را دنبال کردند اما با ابراز تردید کردن در سلامت انتخابات و تحریک رأی دهندگان، پرسید: چرا غرب از اقدامی دموکراتیک که به سودش نباشد، می ترسد؟ .

  این شبکه لبنانی با رصد برخی رسانه های رژیم صهیونیستی و بیان اینکه پژواک انتخابات ایران در تل آویو پُر قوت بود و نشانه های نگرانی از آن هویداست، این سوال را مطرح کرد که نتیجه انتخابات و تغییر جدید، توافق هسته ای را متوقف می کند یا به جلو می برد.

گزارش پژواک انتخابات در تل آویو   در ادامه مجری المیادین گفت: با جوهر انتخاباتی کاملا مشخص، ایرانی ها نقشه راه آینده خود را ترسیم و گزینه های خود را تعیین و ثابت کردند که اختلاف نظر یک چیز است و بیان آن چیزی دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه لبنانی المیادین: صندوق های رأی ایران، حساب وکتاب خارج را بر هم زد

شبکه لبنانی المیادین: صندوق های رأی ایران، حساب وکتاب خارج را بر هم زد