مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 20:302021-06-18سياسي

سلامت انتخابات ششمین دوره شوراهای کرمانشاه مثبت ارزیابی می شود


رییس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمانشاه گفت: گزارش ها حاکی از مشارکت بالا، سلامت و دقت در برگزاری این دوره از انتخابات است.

- ، ابراهیم عزیزی در نشست خبری بامداد امروز که در ستاد انتخابات این استان برگزار شد، اظهار کرد: تعرفه های رأی در تمام شعب استان کرمانشاه به اندازه کافی وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه همیشه در دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند، افزود: انتخاب یک دولت کارآمد با توجه به افزایش ردیف های بودجه طی سال جاری می تواند تحولی عظیم در کشور ایجاد کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون اداره کشور متکی به آرا عمومی است که مردم می تواند سرنوشت کشور خود را در سایه حاکمیت الهی انتخاب کنند.

عزیزی با بیان اینکه مردم در حکومت اسلامی ایفاگر نقش مهمی در جامعه هستند، بیان کرد: تجلی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی انتخابات است و مشارکت در انتخابات برای مردم هم یک حق و هم یک تکلیف است که آثار این آن در کوتاه مدت و دراز مدت بارز است.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم کرمانشاه در این دوره از انتخابات، تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق آرا، دشمنانی که سعی در ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه و حداقل رساندن مشارکت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت انتخابات ششمین دوره شوراهای کرمانشاه مثبت ارزیابی می شود

سلامت انتخابات ششمین دوره شوراهای کرمانشاه مثبت ارزیابی می شود