مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-18سياسي

مورد امنیتی در انتخابات خراسان رضوی رخ نداد


تاکنون مشکل امنیتی پای صندوق ها نداشتیم و امیدواریم در ادامه روند انتخابات و انتقال صندوق ها نیز مسئله ای به وجود نیاید.

- به گزارش، سردار محمد کاظم تقوی بامداد شنبه با حضور در ستاد انتخابات خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، با بیان این که نزدیک به 19 هزار و 500 نیرو در تأمین امنیت انتخابات شرکت داشتند، اظهار کرد: در کنار پرسنل نیروی انتظامی، حدود 10 هزار بسیجی نیز در کنار ما حضور داشتند که خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی در استان وجود نداشت.

وی ادامه داد: بعضی درگیری ها در روستاها به واسطه اهمیت شورای روستا برای آنان به وجود آمد که این مسائل نیز حل شد، تا الان مشکلی پای صندوق ها نداشتیم و امیدواریم در ادامه روند انتخابات و انتقال صندوق ها نیز مسائلی به وجود نیاید.

سردار تقوی با بیان این که نیروی انتظامی برای همه احتمالات و اتفاقات برنامه دارد، تصریح کرد: از دی ماه سال گذشته برنامه ریزی نیروی انتظامی شروع شده که بنا بر پیشرفت مراحل انتخابات، گام هایی مشخص و انجام شد؛ بعد از پایان شمارش آرا و در شادی مردم نیز کنارشان هستیم به خصوص در جشن میلاد علی بن موسی الرضا (ع)، کام ملت را شیرین و دشمن را مأیوس کند و پایانی باشد بر یاوه گویی های کسانی که با نظام ما دشمنی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد امنیتی در انتخابات خراسان رضوی رخ نداد

مورد امنیتی در انتخابات خراسان رضوی رخ نداد