مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-18سياسي

رییس ستاد انتخابات استان: قزوینی ها در انتخابات بیش از 50 درصد مشارکت کردند


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته میزان مشارکت قزوینی ها در انتخابات بیش از 50 درصد است و مردم استان قزوین حضور پررنگی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها داشتند.

- رییس ستاد انتخابات استان: قزوینی ها در انتخابات بیش از 50 درصد مشارکت کردند ایسنا/قزوین رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته میزان مشارکت قزوینی ها در انتخابات بیش از 50 درصد است و مردم استان قزوین حضور پررنگی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها داشتند.

منوچهر حبیبی در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعیه شماره 30 وزارت کشور با توجه به ادامه داشتن مراجعات مردم به شعب اخذ رأی، روند انتخابات تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد و عوامل اجرایی کار خود را در محل شعب اخذ رأی ادامه می دهند.

وی افزود: شرایط کرونایی مانع از مشارکت مردم نشده است، قطعاً اگر روند عادی بود میزان مشارکت بسیار بالاتر می شد، اما بر اساس پیش بینی های صورت گرفته میزان مشارکت قزوینی ها در انتخابات بیش از 50 درصد است و مردم استان قزوین حضور پررنگی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات استان: قزوینی ها در انتخابات بیش از 50 درصد مشارکت کردند

رییس ستاد انتخابات استان: قزوینی ها در انتخابات بیش از 50 درصد مشارکت کردند