مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-18سياسي

اجرای طرح حامیان سلامت در 1871حوزه انتخاباتی اخذ رأی در لرستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از برگزاری طرح حامیان سلامت با حضور اعضا، جوانان و داوطلبان هم زمان با برگزاری انتخابات در شعب استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از برگزاری طرح حامیان سلامت با حضور اعضا، جوانان و داوطلبان هم زمان با برگزاری انتخابات در شعب استان خبر داد.

صارم رضایی اظهار کرد: طرح حامیان سلامت با مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر و با هدف تأمین سلامت و زندگی انسان ها و انسجام بخشی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی حوزه های انتخاباتی صندوق های اخذ رأی استان لرستان هم زمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی تصریح کرد: پیرو جلسه وزارت کشور که با حضور ریاست جمعیت هلال احمر و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، حضور حامیان سلامت، جهت نظارت و اجرای پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی و همچنین ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری های واگیردار بر مبنای حمایت بهداشتی از رأی دهندگان در نظر گرفته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به برپایی 12 صندوق ویژه اخذ رأی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: برای بیماران مبتلا به کرونا، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر، در شعب ویژه اخذ رأی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حامیان سلامت در 1871حوزه انتخاباتی اخذ رأی در لرستان

اجرای طرح حامیان سلامت در 1871حوزه انتخاباتی اخذ رأی در لرستان