مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:452021-06-18سياسي

نظارت 2200 بازرس بر حسن اجرای قانون در انتخابات مشهد


2 هزار و 200 بازرس در شهرستان مشهد بر حسن اجرای قانون در انتخابات نظارت دارند.

- مهدی برامکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه  هیأت بازرسی یکی از ارکان برگزاری انتخابات است، اظهار کرد: نظارت بر حسن اجرای قانون و کنترل فرایند برگزاری انتخابات منطبق با قانون صیانت و حفاظت از آرای مردم است جزو وظایف هیأت بازرسی است.

رییس هیأت بازرسی مشهد بابیان اینکه وظایف هیأت بازرسی بر مبنای ماده 25 قانون مجلس، ماده 69 قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ماده 31 قانون ریاست جمهوری بر عهده هیأت های بازرسی است، یادآور شد: 2 هزار و 200 بازرس و سربازرس نحوه اجرای قوانین را در انتخابات رصد می کنند.

وی با اشاره به وجود هزار و 892 شعبه اخذ در شهرستان مشهد، ابراز کرد: از این تعداد هزار و 514 شعبه در سطح شهر مشهد و مابقی در بخش های مرکزی، رضویه و احمدآباد برای جمع آوری آرای مردم از ساعت 7 صبح در محل های مشخص مستقر بودند.

برامکی اذعان کرد: شعبات اخذ رأی در 19 منطقه شهر مشهد، در 3 منطقه بخش مرکزی و در بخش های رضویه و احمدآباد هرکدام یک منطقه ساماندهی شدند.

وی بابیان اینکه تخلفات و شکایت مردم پس از ثبت در سامانه و ارسال به وزارت کشور مورد رسیدگی قرار می گیرد، افزود: بازرسان تا پایان شمارش آرا در شعب حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 2200 بازرس بر حسن اجرای قانون در انتخابات مشهد

نظارت 2200 بازرس بر حسن اجرای قانون در انتخابات مشهد