مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-18سياسي

اختلال در رأی گیری الکترونیکی سراسری بود/ امنیت کامل برقرار است


ناهماهنگی سراسری در بهره برداری از کارت ها و ورود رمزها رخ داد که علی رغم بروز این وقفه، نسبت به میانگین کشوری کمترین تأخیر را داشتیم.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: ناهماهنگی سراسری در بهره برداری از کارت ها و ورود رمزها رخ داد که علی رغم بروز این وقفه، نسبت به میانگین کشوری کمترین تأخیر را داشتیم.

به گزارش، محمدصادق معتمدیان امشب در بازدید از ستاد انتخابات خراسان رضوی، در جمع خبرنگاران به وضعیت امنیتی استان در روز انتخابات اشاره و اظهار کرد: بیش از 20 هزار نفر از عزیزان نیروی انتظامی و بسیج سازماندهی شدند و در شعب اخذ رأی که 5 هزار و 73 شعبه هست، به کارگیری شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اطلس امنیتی تهیه شده، در برخی شهرستان ها نیاز به تمهیدات بیشتری بود که بر این اساس، نیروهای احتیاط از عزیزان نیروی انتظامی و سپاه پیش بینی و مستقر شدند تا بتوانند برای امنیت این مناطق اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر این که انتخابات خراسان رضوی در امنیت کامل برگزار می شود، یادآور شد: هیچ مورد قطعی برق نیز گزارش نشده است.

وی، آسیب شناسی اقدامات ستاد انتخابات خراسان رضوی در دوره های قبل را یکی از مهم ترین برنامه های این ستاد برشمرد و گفت: بیش از 19 میلیون تعرفه وارد استان و در حوزه ها توزیع شده تا مشکلی از تأمین تعرفه وجود نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در رأی گیری الکترونیکی سراسری بود/ امنیت کامل برقرار است

اختلال در رأی گیری الکترونیکی سراسری بود/ امنیت کامل برقرار است