مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-18سياسي

حضور بیش از 80 درصدی مردم اردستان در انتخابات 1400


مردم اردستان با حضور حماسی خود در عرصه انتخابات، پاسخ محکمی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی دادند و طبق گفته فرماندار اردستان تاکنون بیش از 80 درصد مردم اردستان در انتخابات شرکت کردند.

- خبرنگار مهر می گوید: مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات 1400 سرنوشت ساز و نمونه ای از لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب است.

وی ادامه داد: برای پابرجا ماندن نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کردم تا به دشمنان ایران بفهمانم که مردم ایران به حرف آنها گوش نخواهند داد و پرشور در انتخابات شرکت می کنند.

مشارکت 85 درصدی مردم اردستان در انتخابات 1400 فرماندار اردستان با اشاره به تحقق پیش بینی حضور افزون بر 80 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات گفت: این مشارکت در حالی از 85 درصد گذشت که رأی گیری همچنان ادامه دارد.

حمید رضا تأملی خاطرنشان کرد: با توجه به مهلت باقی مانده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همچنان شاهد افزایش مشارکت مردم اردستان در انتخابات خواهیم بود.

شرکت در انتخابات نشان از غیرت دینی و ملی محمد مهدی از دیگر جوانان اردستانی تاکید کرد: شرکت در انتخابات با غیرت دینی و ملی همراه است و برای تمام آحاد مردم حضور در انتخابات مهم است، از این رو مردم باید زندگی و سرنوشت خود را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنند؛ به همین دلیل همراه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 80 درصدی مردم اردستان در انتخابات 1400

حضور بیش از 80 درصدی مردم اردستان در انتخابات 1400