مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 18:502021-06-18بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین توافق دریافت واکسن از تل آویو را لغو کرد


تشکیلات خودگردان فلسطین در پی افشای خبر انقضای تاریخ مصرف واکسنهایی که رژیم صهیونیستی قرار بود به فلسطینیان کرانه باختری تحویل دهد، از تصمیم خود برای عدم دریافت این واکسن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز رژیم صهیونیستی خبر داد.

پیش تر در گزارش هایی مشخص شده بود که تاریخ مصرف واکسن هایی که رژیم اشغالگر صهیونیستی قصد دارد به فلسطینیان کرانه باختری تحویل دهد، منقضی شده است.

این در حالی است که دقایقی پیش خبرنگار پایگاه خبری صهیونیستی والا مدعی شد که اکنون میان رام الله و تل آویو برای اطمینان بخشی به طرف فلسطینی نسبت به سلامت واکسن ها مذاکراتی در حال انجام است.

این ادعا در حالی مطرح شده است که فضای رسانه های جمعی در فلسطین اشغالی به دلیل سیاست های خصمانه صهیونیست ها علیه فلسطینیان، به شدت نسبت به تحویل واکسن ها منفی و بدبینانه است.

گفتنی است که پیش تر و در ماه های نخست همه گیری ویروس کرونا در اراضی اشغالی، اسرای فلسطینی در گزارش هایی به خانواده های خود فاش کرده بودند که پزشکان اسراییلی به بهانه کمک به اسرا به آنان داروهای ناشناخته و مشکوک تزریق می کنند تا از این طریق آنان را از بین ببرند.

این در حالی است که طی 24 ساعت گذشته رسانه های اراضی اشغالی گزارش داده بودند که کابینه جدید صهیونیست ها قصد دارد واکسن های کرونایی را که در حال فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین توافق دریافت واکسن از تل آویو را لغو کرد

تشکیلات خودگردان فلسطین توافق دریافت واکسن از تل آویو را لغو کرد