مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-18سياسي

مشارکت مردم کرمان در انتخابات از 56 درصد گذشت/ پایان رای گیری در روستاها


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بیش از یک میلیون و 253 هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه در استان کرمان اقدام کرده اند که نشان دهنده مشارکت 56 درصدی در استان کرمان است.

- ایسنا/کرمان رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: بیش از یک میلیون و 253 هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه در استان کرمان اقدام کرده اند که نشان دهنده مشارکت 56 درصدی در استان کرمان است.

دکتر عباس تقی زاده دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رای گیری تا ساعت 24 امشب تمدید شد، اظهار کرد: در روستاهایی که مراجعه کننده ای ندارند، پایان رای گیری اعلام می شود اما تا زمان دستور ستاد انتخابات نباید نسبت به شمارش آراء اقدام کنند.

وی افزود: در سایر شعب تا زمانی که افراد در شعبه حضور دارند، رای گیری ادامه دارد.

تقی زاده تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 253 هزار نفر نسبت به اخذ تعرفه در استان کرمان اقدام کرده اند که نشان دهنده مشارکت 56 درصدی در استان کرمان است.

مدیرکل روابط عمومی استان کرمان بیان کرد: براساس تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات، شهرستان کرمان با حدود 258 هزار نفر در رتبه اول، رفسنجان با 108 هزار نفر در رتبه دوم و جیرفت و سیرجان با بیش از 100 هزار نفر در رتبه های بعدی مشارکت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم کرمان در انتخابات از 56 درصد گذشت/ پایان رای گیری در روستاها

مشارکت مردم کرمان در انتخابات از 56 درصد گذشت/ پایان رای گیری در روستاها