مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-18سياسي

انتخابات در بهترین شرایط ممکن در حال انجام است / امروز در حقیقت یوم الله است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری پلیس، سردار محسن فتحی زاده با قدردانی از تلاش ها، تدابیر و اقدامات سردار رحیمی در خصوص تامین نظم و امنیت و انضباط انتخابات، - سردار محسن فتحی زاده گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که همه نگاه ها و توجهات به سمت تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری پلیس، سردار محسن فتحی زاده با قدردانی از تلاش ها، تدابیر و اقدامات سردار رحیمی در خصوص تامین نظم و امنیت و انضباط انتخابات، بیان داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است چرا که همه نگاه ها و توجهات به سمت تهران است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در بهترین شرایط ممکن در حال انجام می باشد و تا کنون موضوع و مشکل امنیتی نداشته ایم، گفت: خدا را سپاسگزاریم که با همه تهدیدات و خط و نشان کشیدن دشمنان این انتخابات با تلاش های مجاهدانه شما در امنیت و آرامش انجام شد.

رییس سازمان حفا ناجا بیان داشت: مسئولیت تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و خوب است که در کنار این مهم، مشکلات، چالش ها و اشکالات این گونه برنامه ها احصا و به مبادی مربوطه ارایه تا نسبت به مرتفع نمودن آن اقدامات بایسته انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در بهترین شرایط ممکن در حال انجام است / امروز در حقیقت یوم الله است

انتخابات در بهترین شرایط ممکن در حال انجام است / امروز در حقیقت یوم الله است