مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-18سياسي

آیا دست های عمدا به دنبال کاهش مشارکت مردم بودند؟ / مسئولان هیات نظارت رسیدگی کنند


امام جمعه تبریز با اشاره به مشکلات پیش آمده در شعب اخذرای گفت: باید بررسی شود آیا دست های عمدا به دنبال کاهش مشارکت مردم بودند و مسئولان هیات نظارت رسیدگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، انتخابات که از ساعت 7 صبح همزمان با سراسر کشور در تبریز نیز آغاز شد اما انتخابات در این شهر با مشکلاتی مواجه شد و به دلیل طولانی بودن مشکلات در اکثر شعبات مردمی( تا ساعت  11 صبح)  بیشتر مردمی که ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده بودند شعب های رای را ترک کردند.

 همچنین صندوق های الکترونیکی انتخابات شورای شهر نیز در تبریز قادر به کار نبودند و در بیشتر مناطق در دو ساعت اولیه تنها برگ انتخابات ریاست جمهوری به مردم داده می شد.

فرماندار شهرستان تبریز نیز در این رابطه با عذرخواهی از مردم گفت: به دلیل تاخیر در ارسال کارت های احراز هویت روند برگزاری انتخابات با تاخیر انجام می گیرد.

وی، اظهار امیدواری کرده بود که این مشکل تا یک ساعت آینده به کلی حل شود اما با وجود گذشت 6 ساعت از انتخابات شوراها در شهر تبریز در برخی نقاط مشکل صندوق های الکترونیکی حل نشده و  رای گیری را به صورت دستی انجام می شود.

** صندوق های الکترونیکی شورای شهر با مشکل مواجه هستند به دنبال این امر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بعد از اینکه رای خو.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دست های عمدا به دنبال کاهش مشارکت مردم بودند؟ / مسئولان هیات نظارت رسیدگی کنند

آیا دست های عمدا به دنبال کاهش مشارکت مردم بودند؟ / مسئولان هیات نظارت رسیدگی کنند