مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-18سياسي

حذف کادر درمان و بیماران کرونایی از صحنه انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ امروز همان روز موعودی فرا رسید که مردم ایران ماه ها و حتی سال ها منتظر رسیدنش بودند تا شاید با انتخابی اصلح و از سر آگاهی فردی به روی کار بیاید تا فقط برای عزت و آبادانی کشور و همچنین رفع مشکلات .

- ناکارآمدی مجریان انتخابات در واپسین روز های فعالیت دولت روحانی، خاطره تلخی از انتخابات را برای قشر زحمتکش پرستار ها و کادر درمان در مراکز درمانی به جا گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ امروز همان روز موعودی فرا رسید که مردم ایران ماه ها و حتی سال ها منتظر رسیدنش بودند تا شاید با انتخابی اصلح و از سر آگاهی فردی به روی کار بیاید تا فقط برای عزت و آبادانی کشور و همچنین رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی زندگی مردم و بهبود شرایط فعلی قدم بردارد.

علی رغم تلاش رسانه های معاند و مجریان مخالف نظام جمهوری اسلامی، برای منصرف کردن مردم از رای دادن و مشارکت در روز انتخابات بسیاری از مردم با حضور در محل های تعیین شده برای اخذ رای حاضر شدند.

از تاخیر در آغاز رای گیری تا حذف کادر درمان و بیماران کرونایی از انتخابات! مقرر بود تا آغاز انتخابات در ساعت 7 صبح باشد، اما بر اساس گزارش های متعدد، در برخی از شعب انتخاباتی شروع رای گیری با تاخیر همراه شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کادر درمان و بیماران کرونایی از صحنه انتخابات

حذف کادر درمان و بیماران کرونایی از صحنه انتخابات