مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-18اقتصادي

مصرف 600 هزار تعرفه انتخاباتی در استان همدان/ رای گیری ادامه دارد


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: بر اساس آخرین آمار وصولی 600 هزار تعرفه انتخاباتی در استان همدان مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر امشب در جمع خبرنگاران در استان اظهار کرد: در استان همدان حدود یک میلیون و 425 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این میزان تا کنون 600 هزار تعرفه معادل 42 درصد رأی داده اند.

وی با بیان اینکه این آمار قطعی نیست و قطعا تا پایان وقت رأی گیری افزایش خواهد یافت تصریح کرد: مردم رأی دادن را به ساعات پایانی وقت رأی گیری موکول نکنند و در اولین فرصت ممکن در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه از آغازین ساعات رأی گیری، انتخاباتی منظم، قانونمند و سالم در حال برگزاری است اظهار کرد: در آخرین بررسی های سیاسی، امنیتی، اجتماعی هیچ مشکلی در روند انتخابات مشاهده نشده است.

وی افزود: امیدواریم جزء نخستین استان هایی باشیم که نتایج شورای اسلامی شهر را به مردم و نتیجه ریاست جمهوری را به تهران اعلام می کنیم.

ربانی مهر با بیان اینکه خوشبختانه با توجه تأکید مقام معظم رهبری، ستاد انتخابات کشور بسیار منظم فعالیت کرد تصریح کرد:  تعرفه های کافی به استان ها وارد و با دقت به شهرستان ها ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 600 هزار تعرفه انتخاباتی در استان همدان/ رای گیری ادامه دارد

مصرف 600 هزار تعرفه انتخاباتی در استان همدان/ رای گیری ادامه دارد