مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-18سياسي

هیئت نظارت در برابر خرید و فروش رای خواهد ایستاد


عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و استان قزوین گفت: هیئت نظارت در برابر خرید و فروش رای خواهد ایستاد و با متخلفین برخورد خواهد کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رجب رحمانی، عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و استان قزوین، جمعه شب در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بر اساس بازدیدی که از چند حوزه رای گیری داشتیم، حضور پرشور مردم نمایان بود پیش بینی می شود که حضور مردم قزوین در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر باشد.

وی با بیان این که، مردم ایران را دشمنان نشناختند، عنوان کرد: مردم ایران انقلابی، شجاع و ولایتمدار هستند، آینده نظام و کشور قطعا روشن خواهد بود.

رجبی ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را رفع کنیم ما  مشکلاتی سخت تر از تحریم و کرونا هم در زمان  جنگ داشتیم که برطرف شد.

عضو هیات نظارت بر انتخابات استان قزوین گفت: هیئت نظارت به تقلب و تخلفات رسیدگی خواهد کرد، گستردگی کاندیدا زیاد است و ممکن است به این مسائل دامن بزنند که هیات نظارت بر اساس مستندات رسیدگی خواهد کرد.

رجبی تاکید کرد: هیئت نظارت در برابر خرید و فروش رای خواهد ایستاد و با متخلفین برخورد خواهد کرد، چرا که رای مردم حق الناس است و کسی با تقلب به صندلی شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت نظارت در برابر خرید و فروش رای خواهد ایستاد

هیئت نظارت در برابر خرید و فروش رای خواهد ایستاد