مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-18سياسي

سایه بی تدبیری هیات اجرایی بر سر انتخابات در چهارمحال و بختیاری


مردم استان چهارمحال و بختیاری از آغاز فرآیند رأی گیری انتخابات با بی نظمی و ناهماهنگی هایی مواجهه شدند که در دوره های قبل انتخاباتی بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد امروز 28 خرداد ماه روز تعیین سرنوشت ملت ایران است که اهمیت این روز از ماه های قبل توسط نخبگان و دلسوزان داخلی تبیین شده بود.

مواجهه رأی دهندگان در دقایق آغازین انتخابات با شعب ناقص از دقایق اولیه امروز دو شوک سیاسی به مردم چهارمحال و بختیاری وارد شد، شوک اول مشاهده صفوف بهم پیوسته رأی دهندگان در دقایق آغازین و حتی قبل از آغاز فرآیند رأی گیری بود و دوم هم آماده نبودن شعب برای اخذ آرای مردمی بود که متعهدانه برای انجام تکلیف سیاسی خود در دقایق اولیه به میدان آمده بودند.

این بی نظمی در فرآیند رأی گیری تا ساعت حوالی 10 ادامه داشت و بسیاری از شعب در تقریبا تمام شهرهای استان وجود داشت و بر اساس گزارشات متعدد خبرنگاران و مخاطبان با توجه به گرمای هوا و عدم تعبیه سایه بان بسیاری افراد از شرکت در انتخابات منصرف شدند و شعبه را ترک کردند.

انتقاد امام جمعه شهرکرد از اختلال در فرآیند رأی گیری طولانی شدن اختلال اولیه هنگام شروع فرآیند رأی گیری به قدری بود که اعتراض امام جمعه شهرکرد را در پی داشت؛ حجت الاسلام نکونام ضمن تماس با مسئولان مربوطه درخواست رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه بی تدبیری هیات اجرایی بر سر انتخابات در چهارمحال و بختیاری

سایه بی تدبیری هیات اجرایی بر سر انتخابات در چهارمحال و بختیاری