مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-18بين الملل

سازمان ملل به ابراز نگرانی از شلیک گلوله به کودکان فلسطینی بسنده کرد


سازمان ملل در گزارشی نظامیان صهیونیست را عامل بیش ترین موارد نقض حقوق کودکان فلسطینی خواند ،امادر عین حال از قرار دادن این رژیم در لیست سیاه اجتناب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل روز جمعه در گزارشی ضمن برشمردن موارد متعدد نقض حقوق کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به هیچ اقدام عملی برای مقابله با آن اشاره نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره در این گزارش آمده است: نظامیان اسراییلی در بیش ترین موارد نقض حقوق کودکان در سال 2020 در کرانه باختری، غزه، قدس و اسراییل دخالت دارند.

سازمان ملل در این گزارش نسبت به کشته و دبیر کل سازمان ملل تصمیم گرفته که نظامیان اسراییلی همچنان در لیست سیاه کشورها و گروههای ناقض حقوق کودکان نباشند.

در این گزارش آمده است: ما درباره 30 حمله نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان به مدارس و بیمارستان های غزه و کرانه باختری تحقیق کردیم.

سازمان ملل همچنین از رژیم صهیونیستی خواست به بازداشت اداری کودکان پایان دهد و هر گونه سوء برخورد با کودکان در حین بازداشت را متوقف کند.

در گزارش سازمان ملل آمده است: ما از مقامات اسراییل می خواهیم در اقدامات خود تجدید نظر کرده تا مانع هر گونه استفاده مفرط از زور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل به ابراز نگرانی از شلیک گلوله به کودکان فلسطینی بسنده کرد

سازمان ملل به ابراز نگرانی از شلیک گلوله به کودکان فلسطینی بسنده کرد