مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-18سياسي

شیعه و اهل سنت در میدان انتخاب


امروز جامعه اهل تسنن و شیعه خراسان جنوبی پا به پای مردمان ایران زمین وحدت خود را با حضور در شعب اخذ رأی به نمایش گذاشته و به ایرانی بودن خود مفتخر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، 28خرداد امسال را می توان گفت: روز ایران و سرنوشت .

اگرچه سرنوشت ریاست جمهوری و پارلمان شهری در این روز رقم می خورد اما نکته حائز اهمیت این است که چشم دنیا به ایران و ایرانیان است.

آن ها می خواهند بدانند ایرانیان چگونه با این رویداد بزرگ برخورد می کنند؟ امروز شاید بر هیچ کس پوشیده نباشد که ما را با حضورمان می سنجند و به هر میزان این حضور پر رنگ تر باشد، عیار اقتدار ایران در منظر جهانیان بیشتر خواهد بود.

همگان واقف هستیم که حضور نیافتن نه تنها به بهبود شرایط اجتماعی و زندگی کمکی نمی کند بلکه بدخواهان به ایران را جسورتر و فشارهای سیاسی و تحریمی را بیشتر می کند، خوشبختانه حضور مردم به گونه ای است که مانند همیشه دشمن را ناامید کرده است.

بدیهی است قفل تحریم ها و خباثت دشمنان بین المللی علیه ایران به مراتب آسان تر شکسته خواهد شد، البته نباید از حق گذشت، شاید بعضی از کاستی هایی که می توانست نباشد به این شرایط دامن زده و برخی دلسردی ها را ایجاد کرده است، اما اگر انتخاب امروز به درستی انجام شود و مردم حضور قدرتمندی پای صندوق ها داشته باشند، بدیهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه و اهل سنت در میدان انتخاب

شیعه و اهل سنت در میدان انتخاب