مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-18سياسي

انتخابات فرصتی برای مردم جهت بیان نقدهایشان است


محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور ضمن بازدید از نحوه فرایند رأی گیری و خداقوت به دست اندرکاران برگزاری انتخابات، - قالیباف انتخابات را مظهر مردمسالاری دینی دانست و گفت: قطعا انتخابات بزرگ ترین سرمایه سیاسی و اجتماعی بوده و فرصتی در اختیار مردم است که بر اساس مردمسالاری دینی، نقد های خود را بیان کنند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور ضمن بازدید از نحوه فرایند رأی گیری و خداقوت به دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: انتخابات فرایند پیچیده، متمرکز و حساسی دارد و دست اندرکاران برگزاری آن پای صندوق های ثابت و سیار همه مشغول هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات در شرایط سخت کرونایی، عنوان کرد: هیأت های اجرایی، نظارت و رسانه ها، دستگاه های امنیتی و دستگاه های سلامت و بهداشت امروز همه درگیر بودند تا انتخابات به خوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: صبح با حضور در یکی از حوزه ها شاهد بودم در آغاز کار اشکالی در احراز هویت پیش آمد که به صورت آنلاین انجام نمی شد و بعضا حل آن در برخی حوزه ها تا ساعت 10 زمان برد، اما به لحاظ فنی مشکلی برای ادامه کار ایجاد نکرد و مجری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی برای مردم جهت بیان نقدهایشان است

انتخابات فرصتی برای مردم جهت بیان نقدهایشان است